always blog

اهميت صفحه درباره ما در طراحي سايت ها


● چه كسي گرداننده اين وب سايت است؟
امروزه مردم از شركتهاي بزرگ و مقرراتي و نگرش قديمي و شعار گونه "تماس شما براي ما مهم است" خسته شدهاند. شما ميتوانيد به عنوان مالك يك شركت كوچك، توجه شخصي را به مشتري خود داشته باشيد كه آنها از هيچ شركت بزرگي دريافت نميكنند. اين پيغام را در صفحه "درباره ما" بگنجانيد.

از صحبت درباره خود و علاقه شغلي خود هيچ واهمهاي نداشته باشيد و البته ميتوانيد عكس خود را نيز ضميمه كنيد. پيام اصلي شما اين است كه در پس زمينه كسب و كار شما فردي واقعي قرار دارد كه به مشتريان خود از صميم قلب اهميت ميدهد.

● آيا اين يك كسب و كار واقعي است؟
شايد بهترين روش پاسخ به اين سوال اين است كه آدرس پستي كامل خود را در سايت قرار دهيد. حتي اگر مشتريان شما هيچ وقت به ديدن شما نيايند، نكته اطمينان بخشي درباره مكان حقيقي شركت شما وجود دارد. يك آدرس پستي به مشتريان احتمالي شما نشان ميدهد كه چيزي براي پنهان كردن نداريد. آدرس تماس خود، شامل آدرس پستي را در نقطهاي مشخص در صفحه "درباره ما" قرار دهيد.

● آنها از چه روشهايي پول درميآورند؟
همه شما با عبارت كليشهاي "اگر چيزي بيش از حد لزوم خوب به نظر برسد حتما به درستي آن شك كن" آشنا هستيد. اگر طرح فعاليتهاي خود را براي بازديدكنندگان آشكار نكنيد، به عبارت ديگر اگر به آنها نگوييد كه از چه راهي كسب درآمد ميكنيد، اولين سوالي كه به ذهن آنها خطور ميكند اين است:"مشكل چيست؟"
اگر شركت شما توليدات رايگان زيادي عرضه ميكند يا اين كه قيمت اجناس شما در مقايسه با رقبا بسيار كم است، مشتريان شما عقب نشيني ميكنند.
در صفحه "درباره ما" درمورد منابع درآمد خود و دلايل دريافت هزينه بابت خدماتي كه مشتري را به خاطر آنها شارژ مي كنيد، صحبت نمائيد. به ياد داشته باشيد كه به جاي صحبت از قيمتها از ارزش خدمات و محصولات خود صحبت كنيد.

● مدت فعاليت آنها چقدر است؟
مردم غالبا به دو گزينه ثبات و دوام به عنوان دو عامل تعيين كننده اعتماد نگاه ميكنند. از آنجا كه بيشتر شركتهاي كوچك (به خصوص از نوع آنلاين) قدمت زيادي ندارند، انتظار تاريخچهاي طولاني براي ايجاد اعتماد كاري، مشكل است. اگر شما با چنين موردي روبهرو هستيد، ميتوانيد از تجربيات گذشته خود صحبت كنيد. تجربه گذشته بيشتر صاحبان شركتهاي كوچك، با فعاليت كنوني آنها ارتباط زيادي دارد. در صفحه "درباره ما" ضمن صحبت درباره اين موضوع، ارتباط و دليل سود رساني آن به فعاليت كنوني خود را شرح دهيد.

● چگونه از كيفيت كار آنها مطلع شوم؟
بهترين راه براي اين كه به مشتريان بالقوه خود نشان دهيد چه كار ميتوانيد براي آنها انجام دهيد، قرار دادن متنهاي تشكر از مشتريان خرسند شركت است. بهترين حالت اين است كه اين پيامها از جانب شركتها باشند تا بتوانند به شكلي دقيق، موقعيت و رضايت مشتري شما را مشخص كنند. براي تاثيرگذاري بيشتر بهتر است اين پيامهاي قدرداني، آدرس تماس فرستنده را نيز مشخص كنند.
معمولا نام و يك لينك به يك وب سايت كافي است. فراهم كردن ليستي از مشتريان سابق و نوع فعاليت ارايه شده از جانب شما به آنها نيز موثر است. قبل از تهيه ليست نام مشتريان، از آنها اجازه اين كار را بگيريد. بيشتر اوقات آنها از دادن اين اجازه بسيار خوشحال ميشوند به خصوص اينكه لينكي به وب سايت آنها در سايت خود بگذاريد.

● آيا آنها به انجمنهاي شغلي مرتبط هستند؟
روش ديگر براي ايجاد اطمينان و اعتبار، وابسته بودن به انجمن ها، موسسات تجاري يا شغلي است. اين موسسات غالبا به اعضا خود اجازه استفاده از لوگوي موسسه را ميدهند. به عنوان مثال، وب سايت يك تعميرگاه اتومبيل ميتواند از علامت يك شركت بزرگ توليد خودرو استفاده كند و به اين وسيله بر در اختيار داشتن مكانيكهايي آموزش ديده تاكيد كند. به طور مشابه، يك وب سايت مشاوره شغلي نيز ميتواند لوگوي انجمن مديريت و يك آژانس معاملات ملكي، لوگوي انجمن صنفي معاملات ملكي را به كار برد. از اين انجمنها به نفع خود در صفحه "درباره ما" بهره بگيريد.

● آيا ميتوانم در مورد سپردن اطلاعات محرمانه خود به آنها اعتماد كنم؟
مردم درباره اطلاعات شخصي خود، به خصوص در دنياي برخط، بسيار محتاط هستند. شما بايد از يك سري سياستهاي حفظ و محرميت اطلاعات استفاده كرده، آن را به وضوح در وب سايت خود نشان دهيد، همچنين بايد لينك آن را در صفحه "درباره ما" و همچنين صفحه اصلي قرار دهيد. اين مورد به تنهايي ممكن است تاثير هاي مثبتي را بين مشتريان احتمالي كه به جاي انتخاب محلي ديگر، خريد از شما را انتخاب ميكنند بگذارد.

● برخي جزييات اجرايي
اگر اطلاعات صفحه "درباره ما" ضمن اشغال فضايي زياد، متن شما را طولاني ميكند، ميتوانيد آن را در صفحههاي مختلف تقسيم كنيد. در اين صورت به جاي يك صفحه، يك بخش "درباره ما" خواهيد داشت. در صورت انجام اين كار، منوي كوچكي حاوي گزينههاي مختص بخش "درباره ما" تهيه كنيد. لينكهاي اين منو را ميتوانيد اينگونه بناميد: كارمندان ما، فعاليت ما، نمونه كارهاي ما، مشتريان ما و غيره.
بهترين مكان براي قرار دادن اين بخش، يك ستون در سمت راست يا چپ صفحه، با توجه به انگليسي يا فارسي بودن صفحه است. همچنين در صفحه اصلي، لينكي را به صفحه "درباره ما" قرار دهيد. لازم نيست اين لينك حتما در مشخصترين مكان يا در منوي اصلي وب سايت شما باشد، فقط كافي است قابل رويت و دردسترس باشد.

● خلاصه
تشخيص خوب بودن و حسن شهرت شركت ها در اينترنت كار سختي است. يك راه براي كمك به مشتريان احتمالي براي اعتماد به شغل شما، داشتن يك صفحه "درباره ما" خوب است. اين صفحه بايد به بيشتر سوالات احتمالي كه مشتري ها از خودشان در مورد اعتماد يا عدم اعتماد به شركت شما مي پرسند، پاسخ دهد. اين صفحه بايد از طريق يك لينك در صفحه اصلي به راحتي در دسترس باشد. 

طراحي سايت فروشگاهي

طراحي سايت


برچسب: طراحي سايت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۴ آذر ۱۳۹۵ساعت: ۰۱:۱۶:۱۴ توسط:جواد احمدي موضوع:

ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :
طراحی سایت
طراحی سایت با برنامه نویسی اختصاصی
www.webcando.ir

تابلو سازی
خدمات تابلو سازی پرکاس
perkasco.com

درمان بواسیر
درمان بواسیر با آخرین متد
clinicdarman.com/بواسیر-هموروئید/درمان-بواسیر/

شبیه ساز پرواز
خرید تجهیزات پرواز و شبیه سازی
www.irfly.ir

درمان هموروئيد با لیزر
درمان بواسیر با لیزر و هموروئید
clinicdarman.com/بواسیر-و-هموروئید/جراحی-هموروئید/

طراحی دکوراسیون داخلی
طراحی دکوراسیون داخلی و منزل چید فرم
www.chidform.com/

نمای چوب
ترمووود و چوب نمای شرکت بریج
www.bridgeco.ir/

شقاق چیست
همه چیز درباره شقاق
www.darmancolorectal.com/fissure

فیشر
همه چیز درباره فیشر
www.darmancolorectal.com/fissure


طراحی سایت فروشگاهی
طراحی سایت فروشگاه اینترنتی
www.webcando.ir/web-design/marketing-site-design.html